dagen idag :)

Godkvällens!
Praktiken gick galant idag. Mötet lika så. Började med ADHD utredningen idag så nästa gång får jag svar om vi ska fortsätta den eller inte. Spännande. Hade praktik till drygt fyra idag. Efter den gick jag på stan lite och kollade runt men jag bestämde mig rätt fort att jag inte skulle handla något fast jag är i behov av typ underkläder och sånt. men jag kom på att det bara är typ två veckor kvar till new york och då kan jag shoppa en massa där:D
Gick till edda sen för att kolla på när mattis och sofia tränade, inte dåliga människor de där på att boxas. Jag blev något rädd där en stund. Efter deras träning åkte vi ner på stan för att handla lite kinamat. Mums filibaba. Vi åkte hem med maten och åt medans vi såg på idol. Och jag säger bara JAAAAAAAY!! Helt galet!
Har just kommit hem från mattis och sofia, var duktig och gick hem fast jag blev erbjuden skjuts. Nu ska jag kila vidare i den stooora internetvärlden. jag ska utforska facebook och lite bloggar sen blev det godnatt för min del.
Adjöken!! :D

Kommentarer
Postat av: klicken

waka waka Ee-E, saminamina sambalegwa its time for africa!

2010-12-04 @ 00:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0