..

Jag vet inte vad jag ska säga längre, jag är riktigt tom på ord efter inatt. Jag kan inte känna något idag. Jag kände allt för mycket inatt. Och jag vill inte känna så nå mer. Jag vill ALDRIG i hela mitt liv känna känslor.
jag vet inte om jag kan förlåta dig, jag vet inte om jag kan lita på dig mer, jag vet ingenting längre, jag kommer nog alltid vara livrädd att du gör så igen, jag vill aldrig mer stoppa dig från att göra något sånt för jag vill aldrig att de ska hända igen. Aldrig aldrig aldrig aldrig!

jag bryter ihop
jag orkar inte



Kommentarer
Postat av: linnéa

<3

2010-12-12 @ 22:04:59
URL: http://infantilisk.blogg.se/
Postat av: angelicaaa

:( hoppas du mår bra gumman

2010-12-13 @ 10:42:07
Postat av: Syrran

Va har hänt?

2010-12-13 @ 12:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0