God Jul trädkronorna mina :)

Godmorgon.
Nu bloggar jag för sista gången innan jag åker. Imorgon åker vi till stockholm och då kommer jag inte ha någon dator eller internet, dessutom ska jag bara vara med dom jag ska åka med och tagga sönder. Jag hoppas ni kommer ha det bra här hemma och får en toppenjul och jätte fina julklappar. :)
Jag slänger in en lite sån här PS också (förresten, ofta de heter PS, tänk så fult, två små bokstäver, aja). ni som läser denna blogg gör allting möjligt för mig. Ni betyder oerhört mycket för mig! Jag älskar er hela bunten! :)
PS2. Jag ska försöka skriva lite i New York också :)
Jag ger er en fulbild på mig också. xD

Kommentarer
Postat av: angelica

guuuuud du åker nuuu alltså?! :O sjuukt ju! :D hoppas du kommer att ha en toppen jul NEA! :D ta en massa bilder som du kan visa oss sen iaf mig och linnéa! :) puss och god jul! :D

2010-12-20 @ 11:14:41
URL: http://oggii.blogg.se/
Postat av: linnéa

ha de bäst av allt o alla! för det förtjänar du. god jul, pyss :D

2010-12-21 @ 10:17:13
URL: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0