Godmorgon tupparna.

Idag åker jag till Umeå med Patrick. Vette tusan vad vi ska göra där men något blir de i alla fall. Säkert massa möten och såna tråkigheter. Hoppas jag får en stund över så jag kan gå på stan lite och kika på julklappar och kanske besöka Angelica och linnéa. Skulle vara kul! :)
Nu ska jag ta på mig sockar sen är jag klar för dagen. Mormor kommer och hämtar mig snart för att vara snäll och köra ut mig till E4an. (de är tre kilometer dit så en morgonpromenad dit kändes inte så lockande som från början). Tur att man har sin mormor :)
Förresten, tryck F5 om ni inte ser nya headern.
- Någon gång, någonstans möts vi igen

Kommentarer
Postat av: LINNÉA FFS

VI MÅSTEE SES JA :D HÖR AV DIG QUINNA

2010-12-06 @ 11:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0