I just love you

Jullov idag. Riktigt jävla skönt. Och det innebär också att snart, jätte jätte snart åker vi!!!
5 dagar kvar!!
Jag vet inte hur jag ska hinna göra sakerna som jag måste göra innan jag åker eftersom jag jobbar lördag-måndag och jag åker med bussen på tisdagmorgon. Får typ vara vaken på natten då och packa och göra allt. Sen sova som bara den på bussen och flyget ner till stockholm om jag ska orka med en stockholmdag innan vi åker. Aja, de löser sig. :)

Detta har varit en sjukt bra dag. Efter skolan var ännu bättre. jag är så himla lycklig just nu.


Kommentarer
Postat av: angelicaaa

jag gillar att du är lycklig :) <3

2010-12-19 @ 23:22:05
URL: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0