Jag går bredvid men halkar efter

BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS och ännu mer BAJS. Eller nej, de kan till och med få vara diarré!
Jag ville träffa tre människor när jag var i umeå idag. Hann jag de eller? NEJ!!!!!!! GAAAAAAAAAAAAAAHHHH. DAMP ÄNDÅ IN I SHITAN! '

I alla fall så är jag hemma nu, inte på bästa humör som ni nu vet varför. Fast jag blev lite gladare då jag gick in på Ana-ginas blogg och kollade på hennes video. HAHAH den kvinnan alltså!!! Jag skrattade och skrattade och skrattade. Hennes miner. Och när hon stoppar in vindruvor under läpparna. AAAAHAHAHHAHAH!!!!
Gå in och kolla: Ana-gina


Kommentarer
Postat av: meh

:( BOO!



hahah anagina är bäst!!!

2010-12-06 @ 14:37:21
Postat av: angelicaaa

åååh tråkigt att vi inte hann ses :(

2010-12-06 @ 14:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0