lillajulafton

Har haft lilla julafton ikväll efter jobbet. Öppnade mina julklappar som innehöll:
  • Hårddisk
  • Pengar
  • Dollar
  • Pussel
  • Bok
  • jätte god luktande hårinpackning
Sen minns jag inte vad mer jag fick. Tror de inte var så mycket mer. men har fått julklappar tidigare också.
Imorgon blir det vårdcentralen sen jobb igen. 11-20. Sen ska jag hinna packa klart och skicka över bilder till linnéa och angelica. Förhoppningsvis hinner jag göra allt annat jag ska också.
Förresten så håller datorn på att krascha., kan inte se någon text på spotify eller facebook vilket suger. Sen har den sedan i fredags laggat ihop. Fick igång den i morse.
S <3

Kommentarer
Postat av: angelicaaa

aaah fina julklappar :) och hur gick det i fredags?! :D tell me!! :D:D:D

2010-12-19 @ 23:21:08
URL: http://oggii.blogg.se/
Postat av: linnéa

Awesome presenter! Fyfan vad kul att du ska åka snart, trots att vi inte kommer ses på länge :) och ja, du får skicka bilderna på något vänster imorgon!

"S<3" - HIHIHIHI:]]]

2010-12-20 @ 01:00:19
URL: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0