Love is on the way

det känns bra att det finns en varelse på denna jord som är beroende av mig. en själ som behöver mig för att överleva. en själ som känner sig trygg med mig. en som litar på mig. han tvingar mig att stiga upp på morgonen när jag inte orkar. han tvingar mig vidare när jag inte vill. han ligger vid min sida när jag behöver han.
Ibland behöver man känna att någon är beroende av en för att orka vidare. och jag är otroligt tacksam för att jag har en varelse som är beroende av mig just nu. annars skulle jag nog inte kliva upp ur sängen de närmsta dagarna.



Jag är ledig imorgon, min handledare ska till Sundsvall. Känns riktigt bra. Då ska nog jag och Notus ut i skogen om det inte är allt för kallt. annars så ska jag på två möten imorgon om jag inte kan omboka ena. känns inte lockande att behöva åka till stan först vid elva. sen hem tolv och sen upp till halv fem igen. vi ser väl! :)
Ska ta och lägga mig ner och se lite serier snart som jag missat en massa avsnitt av. är mest taggad på glee och one tree hill, så otroligt braiga är dom.
nu tänkte jag säga godnatt men jag måste säga att jag taggar torsdag och fredag något grymt! jag längtar till skolan, jag läntar till kompisarna. Jag saknar kompisarna! De var allt för mig: GodNatt!
- en äcklig fågel från en av stockholms öar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0