Min bästa vän

Tjoho, nu hoppar jag till Min bästa vän! :)

Felicia Nyström
Det finns så himla mycket man kan skriva om henne för hon är så enormt bra. Har känt henne sedan jag föddes och vi har varit bästa vänner sedan dess typ. När jag var mindre gick jag runt och sa att jag skulle gifta mig med henne, fast Emma och Felle sa hela tiden att jag inte kunde de eftersom hon var tjej (fast man kan ju gifta sig), dessutom ville Felle inte gifta sig med mig så där failades de lite grann.
I alla fall. Felle är blond, utanpå och inuti. Fast i skolan är hon världens underverk. Jag kan inte fatta hur man kan vara så blåst (ursäkta felle men du vet att de är sant :]) men vara så himla bra i skolan. De går inte riktigt ihop de där. Fast även om hon är blåst så är hon världens bästa. Jag avgudar henne. Hon är alltid den som finns där, aldrig den som dömer mig. Vad jag än har gjort så har jag bara varit mig i hennes ögon. Hon är den jag kan dela exakt allt med. Hon är den som vet precis allt, in i minsta detalj. Ibland kan det vara lite läskigt när vi är med varandra då vi "kan läsa varandras tankar". De låter dötöntigt men jag tycker de är coolt. Och vi avslutar varandras meningar jämt och ständigt. Och flummar. Vi kan snacka allvar ena stunden och i nästa bryter vi ihop i skratt för att någon börjar gråta eller berättar en töntig sak fast de är stor för personen men det gör inget. Ingenting gör något.
Jag märkte att jag inte kom någon vart förutom att hon var blond i min beskrivning om henne. Så jag fortsätter: Hon är 19 år, fyller år den 3 september. Hon har blå ögon och är kort. Och jag menar kort. Hon är inte ens 1.60 tror jag. Har jag fel felle? Hon gillar frysta köttbullar, en gång fick hon ett köttbullspacket av oss i födelsedags present. Hon är kräsen i maten men börjar bli bättre. Hon vågar smaka på saker och de tycker jag är hur bra som helst. Hon vågade inte smaka någonting förut. Felle älskar också att stå framför kameran vilket jag tycker är heeelt perfekt.
För mig är hon perfekt. det finns ingen perfektare människa en denna. Hon har allt. Och jag älskar henne över allt. Jag kan inte tänka mig ett liv utan henne. Hon får aldrig dö. Inte ens när hon är gammal för då kommer jag inte klara mig - jag behöver henne så mycket i mitt liv. Min önskan är att få dö exakt samtidigt som Felle för då slipper båda två att känna den enorma smärtan och saknaden. Och jag vill absolut inte att hon ska känna något så fruktansvärt. - Hon är värd allt de goda i världen, om jag kunde skulle jag ge dig allt du vill ha!
Jag finns, och kommar alltid finnas, för dig. Vad som än händer i livet, vart vi båda än befinner oss. Om du bor på andra sidan jordklotet ska jag besöka dig flera gånger per år. Jag ska prata med dig flera gånger i månaden för jag tänker aldrig tappa kontakten med dig. Aldrig!
Jag vet inte vad jag skulle gjorde utan ditt stöd, eller jo de vet jag men de vill jag inte skriva här och nu. Det är du som funnits vid min sida när alla andra svikit. Då har du stått som starkast och erkänt att du varit min vän. Och jag tänker göra samma sak för dig! Jag älskar dig.



Föralltid!

Kommentarer
Postat av: angelicaaa

gud va fint nea :) jag blev rörd :)

2010-12-07 @ 19:24:35
Postat av: Felle

Det borde vara förbjudet att läsa sånt här när man är i skolan! Tror du inte att tårarna forsar nu? :') Måste vara lite diskret och torka bort dem (a)

Och ja, du har rätt, jag är 159,5 cm ;) NÄSTAN 160 :D Haha mobbat där men ;) Fast på mitt pass står det faktiskt 160 (a)



Älskar dig bästa vän och det kommer att vara du och jag föralltid och förevigt! <3

2010-12-08 @ 11:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0