Mina drömmar

Dagens tema är Mina drömmar.

Min närmsta dröm är väl att gå ut skolan och få ett jobb och egen lägenhet. Nästa dröm är att jobba ihop en massa pengar så jag kan ut och resa. Mina tankar funderar på att vara borta i några månader, resa runt till olika länder och bara ha det bra. Jag har också börjat fundera på att lära mig något språk och bosätta mig i ett land en tid.
En annan dröm är att vinna massa pengar såklart, vem drömmer inte om de? Jag vill också köpa en villa på landet och ha massa djur. en man och några barn. Jag vill åka söderut i sverige och hitta ett ställe jag trivs på och bo där resten av mitt liv. Jag tänker inte stanna i sämsta skellefteå, umeå kan funka men helst ännu längre ner. Fast några gånger per år måste jag besöka norrland för att köra skoter och allt sånt man kan göra här :)
Sen har jag inga fler drömmar hittills, men fler kommer de troligtvis :)
- bild från kulnurnatta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0