Mitt favoritminne

Mitt favoritminne


Oj vad svårt. Man har ju så himla många bra minnen så jag kan inte riktigt välja ut ett favositminne. Så jag väljer några.
1. Min 18 års födelsedag. Jag och felle gick först till en fast Matilda hade ordnat på Anderstorp och där var det askul! Sen drog vi vidare till Olles och där var det minst lika kul. Vid två åkte vi hem till Felle och där uttalades den berömda frasen "världens känns så långt borta". Jag blir fortfarande mobbad för den frasen men jag hade toppenkul den kvällen.
2. När Felle bodde i Ursviken och jag och hon stod i deras källare och headbangade till en låg. Minns inte riktigt hur gamla vi var men inte allt för gamla. 4-5 kanske?
3. linnéas fest. Underbart folk, underbar stämning allt var perfekt. Uppdragen klår allt i alla fall.
4. Jag måste ju nämna kulturnatta också. Himmel vilken kväll. När vi såg rongedal GAAAAAAH!
5. När jag, julia och emma filmade på julias gård och jag filmade och trillade över en trehjuling.
De var några av mina minnen.
- En bild från "kulturdagen" inte alla människor var med tror jag. men vissa :)

Kommentarer
Postat av: linn..nää så var det inte?

minnen är typ det man lever på! KUL :D

2010-12-09 @ 19:31:40
Postat av: angelicaaa

mysigt med minnen :) och braaa att jag var med på två av dina bästa minnen iaf det är ju bra! :D

2010-12-09 @ 20:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0