Några ord.

Allting svänger. Som ett disco. Fast i humör. Mående. Allt. Glad. Ångest. Ledsen. Lycka. Så går de, upp och ner. Från vänster till höger. Och från höger till vänster.
Glad - För alla vänner. Ni är helt klart bäst. Hela bunten. Vovven, gud vad jag älskar den varelsen. Och just bara att vara glad.
Ångest - Allt från förr. Tänker för mycket. För mycket övergrepp. För mycket Kevin. För mycket. För mycket. För mycket.
Ledsen - För dig. för att du inte har länge kvar. för alla som kommer mista dig. för din familj.
Lycka - Bara för att jag är lycklig. vissa stunder. för att allt bra här i min lilla värld gör mig lycklig. Små detaljer som blir stora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0