Om mig

Jag börjar om mig själv då de kanske kan vara bra och veta saker även fast ni vet vem jag är ni som läser ;)



Anna Linnea Madeleine Wikström
Mitt tilltals namn är då Linnea. (Nähä är de? :o) Fan vad svårt de här var!! Jag vet inte vad jag ska skriva :(
Okej, men jag är en brunhårig tjej med blå ögon. Hårfärgen är inte min riktika då jag egentligen är mörkblond. När jag var liten var jag jätte blond men eftersom jag har färgat håret och växt så har de blivit mörkt. Om jag ska vara ärlig vet jag inte vad jag har för hårfärg. Jag är 170 centimeter över havet, normalstorlek fast jag själv kan tycka att jag är världens fetto och skulle gärna vilja gå ner några kilon. Samtidigt som jag kan tycka jag är ful, fet och äcklig kan jag tycka att jag vara nöjd med hur jag ser ut.
Oftast är jag glad, eller jag försöker i alla fall. Har mina perioder då jag är depp och sånt men jag vet att de alltid går över. Jag mådde väldigt dåligt en lång tid. 03 till 08. Under den perioden hände det mycket i mitt liv men efter 08 vände allt och de blev bättre. De var nog för att jag fick komma bort från Bureå och Skellefteå till Umeå. Där ingen kände mig. Jag kunde börja om på nytt och de gjorde jag. Helt och hållet. Jag slutade med allt dumt och idag mår jag riktigt bra.

När jag var mindre spelade jag fotboll, jag var kass men de spelade ingen roll. Har också hållt på med hästar i omgångar. Har ridit på två (?) ridskolor, haft en foderhäst och ridit kompisars hästar. En önskan jag har är att hitta en medryttarhäst till sommaren för att komma igång med hästarna igen då jag tycker de är så himla kul. :)
Jag har spelat keyboard i flera år i ett skolband - sång & spel - men idag har jag tappat allt. Men skulle gärna vilja lära om mig fast jag har inte tid eller tålamod för att lära mig. Jag kom på en till sak, jag gillar att fota.
Det bästa jag vet är att umgås med kompisar, vovven, se en riktigt bra film och sova. Sen att sitta på ett café med någon kompis är hur mysigt som helst. Även att gå på bio diggar jag. Senast jag såg var harry potter och ojojoj vad bra den var. Sen är de ju hästisar jag gillar. Men de har jag ju redan berättat.
Det värsta jag vet då? Döden. Döden kan ta sig någonstans. Fyfan vad jag hatar "han". Men annars så hatar jag inte så mycket här i världen tror jag. Inte vad jag kommer på nu.

Min framtid i mitt huvud ser ut såhär:
1. Gå ut gymnasiet
2. Jobba som en galning på konsum i sommar och hösten (förhoppningsvid en massa tills jag hittar ett fast jobb)
3. Åke utomlands några månader med någon (någon som vill med?)
4. Skaffa egen lägenhet, detta kommer nog ske så fort jag har en bra inkomst
5. Skaffa en till vovve
6. Sen har planen stannat. Fast självklart någon gång i framtiden vill jag ha en familj :)


Kommentarer
Postat av: laino

du är grym! det skulle du ha lagt till i beskrivningen om dig själv :)



im on att fara ut o resa, ska bara kirra lite kosing först ;)

2010-12-06 @ 19:05:05
Postat av: angelicaaa

kuuul beskrivning :)

hahha skolband?! coooling ;) jaag vill lätt åka ut och resa det lät konstigt ^^ men jag vill resa utomlands jag med men penga frågan är ju ett problem men det kanske löser sig ^^

2010-12-07 @ 10:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0