sista praktikdagen och jobb

Sista dagen på praktiken, vi åkte på två jobb, ett i boliden på ishallen och trodde jag skulle frysa ihjäl. De andra var på norrhamarskolan och barnen där ville jag bara skratta ihjäl mig åt. Så jag hade två stycken nära döden upplevelser idag. Men barnen var typ de roligaste. dom ville vara med på bild hela tiden och var bara söta. Förutom en tjockis som var jobbig. Sen fanns de en liten kille där som var hur fin som helst. han kommer nog bli assnygg i framtiden. :o
Sen så har jobbet varit tokiga och velat att jag skulle jobba från 11 idag. men de var ju lite svårt då jag hade praktik till fyra. men jag stack direkt till jobbet när jag kom med bussen till bureå och jobbade till 20. Så lite pengar har man tjänat in idag. Sen blir det jobb på lördag och måndag också. :)
De var allt för mig tack och adjö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0