Taggar fredag!

Godmorgon!
Jag ska snart ta och åta frukost och sen hoppa in i duschen. mackorna har redan hoppat en vända så snart ska dom få hoppa in i magen på mig. Problemet är bara att jag inte alls är hungrig och känner mig bara äcklad av mat just nu. Menmen, sånt är livet.
Ska försökta ta och ringa vårdcentralen idag också för att få en tid där och kolla upp öronen. Hade grymt ont i dom igår. Det är en öroninflammation på väg och jag vill inte ha de när jag ska flyga. Då avlider jag gånger tusen. tar så förbannat ont!
Men nu kan jag inte klaga mer för då hinner jag inte med allt vad jag ska göra.
Ha en bra dag mina vänner. Ni är bäst. :D
galningar :D

Kommentarer
Postat av: angelicaaa

hahah vacker bild ^^

2010-12-09 @ 10:58:54
Postat av: li

INTE BRA MED ÖRONEN! ta ut luddet?

kul på fredag, askul att få träffas :D

2010-12-09 @ 17:09:58
URL: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0