To be alone with you

Äntligen kunde jag sova lite längre. 10.40 vaknade jag av att pappa kom inrusande med min mobil och skriker:
Linnea, jag tror de var konsum som ringde!!!
HAha, var lite småkul just i stunden eftersom jag inte fattade någonting. Och min röst var helkonstig.
Idag blir det i alla fall jobb några timmar. Inte helt fel då jag tjänar 1000 spänn på söndagar. Fast då drar ju skatten lite nu också vilket suger.
Sen ska jag nog bara vara hemma. Lilla notus var helt förtvivlad i fredags när jag inte kom hem efter praktiken. Tror jag varit borta för mycket från han. Men nästa helg ska jag nog bara vara hemma förutom på fredag då jag ska till umeå. Och då SKA jag till umeå!!

Kommentarer
Postat av: angelicaaa

haha låter bra det nea! :D

2010-12-05 @ 14:06:11
Postat av: linnéa

bäst för dig att du kommer :o vi vill ha dig här då!!!!

2010-12-05 @ 15:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0