-

Godkväll,
hemma sedan några timmar tillbaka, fick pyttelite att göra på eftermiddagen så blev sysselsatt lite i alla fall. Träffade mattis på bussen så vi satt och pratade och sånt. Väldigt trevligt! :)

Jag sitter och funderar just nu på om jag ska orka mig ut och gå med Bureå hundkubb. Det är svinigt kallt ute men samtidigt så är det bra träning för notus. De är ju en promenad med caféet imorgon så kanske få ta och gå på den istället. Vi får se hur det blir.

Jag är råsugen på att baka något också, något riktigt gott. Man vad? Jag kommer inte på någonting att baka. Jag är helt fantasilös. Skulle vilja hitta på ett eget recept men de vågar jag inte. x) Har ni något förslag på vad man kan baka? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0