-

Jag mår inte bra
Jag håller på att bryta ihop
Jag behöver dig
Jag behöver er
Men jag känner mig bara i vägen
Förlåt!

Momme fyller år idag så vi har varit och firat henne. Älskade mormor! Efter de gick jag och mamma ut på en promenix med vovven och stavarna. Nu ska jag börja hårdträna Notus. Han ska verkligen lära sig att gå fot nu och vi eller ja, han, ska börja dra däcken. Körde lite med däcket utanför huset efter promenaden och han är verkligen inte stark men med lite godis så fick vi oss till korsningen och tillbaka. Men nu när han äntligen drar däcket så ska vi ta längre turer, eller när jag har tränat upp lite muskler på han. Kan ju inte börja köra hårt direkt. Man märkte att han blev väldigt frustrerad när det gick tungt, han började skälla och kunde inte stå still riktigt. Ska dra lite imorgon med han också. Jag hoppas han kommer tycka de här är roligt. Försöker peppa han så mycket som möjligt så han ska tycka de är kul så vi får väl se. Man får hålla tummarna! :)
Hoppas ni haft en bra dag!


- Sov gott! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0