-

Jag känner att jag inte har så mycket att skriva. Dagarna rullar på. Igår var en impulsdag. Jag och mamma hade planerat hela dagen vad vi skulle göra, måla, handla, städa och g ut och gå men när vi skulle till stan och handla mat for vi in en sväng hos sussie innan och då bestämde vi att vi skulle på hockey istället. Det lät MYCKET roligare än att städa och måla. Så vips så beställde vi biljeter och drog på hockey, efter hockyen drog vi alla, jag, mamma, emma, sussie och fanny, hem hit och umgicks. Mycket trevligt! :)
Idag blir det en packa-göra-läxa-vara-med-felle-åka-buss dag. känner mig inte så peppad på att åka tillbaka och börja om skolan. Visst att träffa vänner men skolan suger. Tur att vi bara går en vecka innan de är lov. Skönt.
Nej, nu måste jag försöka komma på hur jag ska presentera yrkesportsättet och göra något annat vettigt.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0