- 7 sanningar

Bara för att jag inte har något att göra just nu så snodde jag denna av Linnea och Mattis! :)

7 saker ni inte visste om mig;

- Jag har redan fått min 18 års present men tänker inte tala om vad de är för något förrän jag fyller år. ;)
- Jag har varit väldigt blyg och är fortfarande blyg men jag tycker själv jag inte är så jätte blyg längre, (om man jämför) och jag vågar säga vad jag tycker och tänker mer nu än förut och vågar stå för de! :)
- jag känner ett obehag kring äldre män, även nära släkt också.
- jag älskar att lösa korsord och sudoku. :D
- Jag har (troligtvis) ADHD
- när jag mådde som sämst sov jag bara tre timmar per natt ungefär
- jag gillar musiken mer som fanns när mamma och pappa var små än den musiken som finns nu. ;) 

Inte så roliga sanningar kanske och vissa kanske ni visste, vissa kanske ni inte visste. Nu ska jag i alla fall lägga mig och se en film och somna till! :)


- min lilla gris har snott mina kuddar och ligger och snarkar, söthund! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0