- Duktig vovve

Godkväll! :)
Kom in för en stund sedan från en promenad med Djurhörnan. Det är riktigt skönt ute och kunde ha gått mycket längre än vad vi gjorde. Men imorgon om det är bra väder ska jag ta en lång promenad med Notus, förhoppningsvis får jag sluta tidigare imorgon också som de andra fredagarna då kan jag fara direkt efter jag kommit hem. Notus var jätte duktig på promenaden. Eller jätte duktig tog jag i faktiskt, han var duktig. Han tog för det messa kontakt med mig när jag bad han om det och han gick rätt bra på sidan av mig. Notus gör framsteg varje gång vi är ute på en seriös promenad och det är så himla roligt att se. :)



Och på tal om något helt annat, inatt har jag drömt flera olika drömmar. Allt från att jag och några kompisar var i umeå och var jätte sur på en viss tjej till att jag var ute och sprang. Jag kände mig lite lätt förvirrad när jag vaknade i morse.

Nej, nu kom jag på en sak jag måste göra så jag måste springa iväg och fixa de.
Ha en bra kväll allesammans! :)

Kommentarer
Postat av: Jojo

hehe å ja har en vän som har en shiba (hund) och han heter LOTUS :)

2010-02-27 @ 23:21:37
URL: http://druttizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0