- Friåkning :)

Kom ganska nyligen hem från Tallbaka. Jag och suster har varit och friåkt skrillor, HUUR kul som helst. Jag saknar att kunna gå upp till en rink och åka när som helst (även om jag inte gör det ofta när jag är hemma eller gjorde de förut men ändå). Syster försöker lära mig åka skridskor bättre och jag ska fan lyckas! Jag ska bli DUKTIG en gång för alla.
Annars idag så har jag varit på praktiken och sen blev det stan tillsammans med syster och mamma. Jag inhandlade ett par skor och ett par jeans och mamma köpte en spikmatta så den ska jag lägga mig på ikväll. Prövade den när vi kom hem och det var skönt. Men tror man ska ligga en längre stund än vad jag gjorde men hade inte tid. :p
Aja, vi hörs nog senare någon gång. :)


- söta lilla leon som börjar bli så stor nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0