- fyllehund och bakis

Jag är sjukt trött idag efter gårdagen som var grymt kul. Så nu blir jag kallad fyllehund av mamma och syster. Dom säger även att jag är bakis fast jag inte är de. Jag tror dom båda vill ha stryk därför håller dom på att retas så mycket. Så mamma och syster: Passa er ;).
Idag har jag inte gjort så mycket eftersom jag har varit så trött. jag tänkte åka och se mattis match som hon förövrigt vann, Stort grattis!, men hann inte och dessutom vad jag så himla trött så jag skulle inte orkat heller. Jag får ta och fara på nästa match. Jag, syster och mamma har även sätt två filmer. Ugly truth och Ps I Love You. Jag somnade lite då och då när vi såg Ps I Love You men de gör väl inget (a). Båda var grymt bra i alla fall och ni borde se dom om ni inte sett filmerna ännu. :) Nej, nu ska jag nog gå ner i källaren och lägga mig under teven och sova tills jag orkar lägga mig i sängen och sova.

Hoppas ni haft en bra dag!
Godnatt!


- Alldeles för mycket tankar idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0