- inte ett glatt inlägg


Jag är så jävla pissless denna kalla skitvintern. De ska förfan inte vara minus 20 grader kallt största delen av vinterjäveln. jag älskar vintern annars, då man kan köra skoter, vara i backen, fara någonstans och grilla med familjen eller kompisar. Ta härliga vinterpromenader och allt sånt. Men den här jävla skitvintern kan man förfan inte göra ett jävla piss för det är så förbannat kallt. Inte nog med att de bara är kallt så ska det blåsa också så de blir ännu kallare. jävla skitvädergudinna! dra åt helvete om du nu ens finns för jag hatar dig så förbannat jävla mycket!!!!
och nej, jag mår inte bra. jag är irriterad på allt som går emot mig. jag känner mig ful och äcklig. och jag känner mig så jävla fet. jag vill gå ner 20 kilo och är missnöjd med allt på mig. jag känner mig så jävla sårad av en kompis och fattar inte hur man kan säga till någon att man finns för en men i nästa stund inte finnas när man har världens ångest så man tror man ska dö.
så, nu känns de mycket bättre av att fått skriva av sig lite. nu ska jag tydligen på byn i pyjamas. men jag orkar inte bry mig om hur jag ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0