- inte mycket intressant fakta här inte

Jag har varit hos felle några dagarn nu, sitter fortfarande hos henne och väntar på att hon ska komma hem. Hon slutar inte förrän typ klockan tre så de är lite drygt. Jag snodde hennes dator i alla falls så jag har lyckats fördriva en timme i alla fall. Jag hoppas hon inte blir arg för jag snott den men det tror jag inte, om hon blir arg så får hon väl bli de. Hon är ändå inte farlig. :D
Jag har inte mycket intressant att säga, ovanligt?! ska i alla fall vara med vican ikväll och vi ska på teater här i stan. sen blir det hemfärd med buss och sen får vi väl se om vi fortsätter vara med varandra eller inte. något av alternativen blir det ju ändå.
jag tror ajg ska pierca tungan fast mamma inte tycker de. jag är så sjukt peppad på de. fast mamma kommer typ bli besviken fast vadå, jag fick antingen pierca mig eller tatuera mig innan 18 och nu ska jag ju tatuera mig på min 18-årsdag så då måste jag ju pierca mig. mohahah. :D Aja, nu orkar jag inte babbla på längre.
Förresten:Grattis bästa farmor, (igår). :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0