- Iskallt och 23 månader.

Har just varit ute på en pisstur med notus och lite träning. Men det är allt för kallt för att träna idag. Huvva. Notus började frysa om tassarna direkt, stackarn. Kommer inte bli kul ikväll då man ska på en längre runda med vovven. Men jag tänker gå ändå! Han har fått allt för lite motion senaste tiden för de varit för kallt så nu måste jag också offra mig lite. Och då får de bli lite gå-fot träning istället. :)
Men innan promenaden och allt annat jag ska göra måste jag fixa läxan. Har två STORA läxor kvar. Fattar inte varför jag sparar läxorna till sista minuten. Jag vet ju hur jobbigt de blir då. Menmen, får försöka skärpa mig med de. ;)
Annars då? De är väl sådär. 23 idag och då kan de nog aldrig vara riktigt bra även om man försöker. Fick träffa felle en stund så blev väl lite bättre men jag önskar så mycket att du kunde komma tillbaka älskling.

 


- Melissa Horn - En famn för mig

Kommentarer
Postat av: mullz

notus låter ungefär som mig nu imorse. jag tror att jag har förfrusit mina tår för efter 1 minuts väntan på bussen i -30 grader kunde jag inte känna tårna.. det är illa :( du är bra neah, glöm inte det! ♥

2010-02-24 @ 08:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0