- Livet kan vara helt jävla underbart ibland..

Ska börja med att Gratulera Linnea ännu en gång. Jag kan inte sluta att säga grattis, vet inte vad de är med mig. Men vadå, man kan inte få för många grattis när man fyller hela 18 år. Det är sjukt hur gamla vi börjar bli, tycker nyss vi var 10-11 år. Menmen, inte ska man bli yngre och tacka gud för de. ;)

Fick veta idag att vi HAR biljetter till AC/DC. Vi trodde vi hade blivit blåsta eftersom inga har kommit men mamma ringde och frågade och tydligen så hade dom inte skickat ut de "bra sittplatserna" ännu. MEN FYFAN, JAG SKA SE AC/DC!! Trodde aldrig jag skulle få se dom men nu jäklar!


- Varför skulle du lämna oss? Kunde du inte försöka se ljuset i livet för våran skull? Kunde du inte ha kämpat lite till så kunde jag ha lovat att allting skulle bli bättre, för älskling, livet är inte bara skit, den kan vara helt jävla underbart ibland också.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hihi tack vännen! Nu peppar vi dethär nya året som kommer bli grymt! :D <3

2010-02-19 @ 18:03:25
URL: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0