- PEPPAD PÅ DETTA ÅR! :D

Goddag! :)
Jag måste bara säga att jag är sjukt taggad på detta år. Varför? Jo, se här:
9:e April: 18 ÅR!!!! TATUERING!!! Körkortet (får jag nu ta om jag vill, och DE VILL JAG)!!!
3 Juni: AD/DC!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sommaren: åka någonstans med familjen, åka på några festivaler, åka ner till värmland, skåne och alvesta (om jag har råd) och sem ska jag bara sola, bada och umgås med kompisar och vovven! Jag ska också bo i stugan minst en vecka också!!
Hösten: FELLE FLYTTAR NOG NER TILL UMEÅ OCH VI SKA BO TILLSAMMANS!!!!
Nu är det bara mars månad jag ska orka mig igenom, den tyngsta månaden om året men fyfan, jag ska orka den också för sen då jäklar leker livet igen! :D
Någon mer än jag som är peppad på detta år? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0