- Resturang och Hockey <3

Ganska just kommit hem. Har varit på resturang och Hockey tillsammans med familjen. Det var väldigt trevligt och hockeyn var så sjukt kul. Jg har nog aldrig varit så taggad i hela mitt liv på hockey eller så upprörd som jag var. Matchen var dunderbra och skellefteå aik vann. Men jag tror att domaren var blind eller hade JÄTTE dålig syn för han "såg inte" flera saker som HV71 spelare skulle få utvisning för. Suck! Men det spelar ingen roll nu i alla fall, AIK bevisade att dom inte ger i första taget. :)

Tror jag snart ska gå och lägga mig eller kanske se någon film. Jag är jätte trött och vill bara försvinna just nu så det är bättre att sova än att vara vaken så inget annat händer. Godnatt på er i alla fall. Skriver när jag orkar och får tid.

- Jag önskar så gärna att du kunde förstå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0