- Lördag den 13 Februari 2010

Godkvällens! :)
Har haft fullt upp idag, började med att jag vaknade vid 9 (?) och gick ut på en skogspromenad med älsklingsvovven. Kom in igen efter 20-30 min och åt frukost med mamma och pappa. Fick ägg och bacon mycket gott. När klockan blev halv tolv sa jag och mamma hejdå till pappa som skulle upp till kriberg igen för att jobba helg, en halvtimme senare kom Stefan, Isa och My och hämtade oss så for vi upp till stan och jag lämnade in min mobil och beställde en ny kabel till min kamera, vi traskade även in på jysk där Stefan skulle ha lite saker. Sen åkte vi hem igen och jag var hemma ett tag och dom andra drog till Stefan för att städa och göra ordning i hans hus. någon timme senare tog jag sparken och notus med mig och sparkade till stefan och hjälpte till. Vi var där och åt och sen drog jag till farmor och farfar där farmor och kacka väntade på mig för en yatzy omgång, eller rättare sagt, två omgångar. Sen var Notus så nödig så jag var tvungen fara.


Det var min dag de, imorgon är det en ny dag. Har inget inplanerat då vad jag vet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0