- Svammel

Glad alla hjärtans dag allihopa :)

Idag har det inte hänt mycket, varit ute och farmor och alla dom har varit förbi på en fika. Annars har jag inte gjort mycket. Det händer ännu mindre ikväll. Blir väl en promenad och sen bara slappa framför teven det blir nog en super kväll då jag är så himla trött. Somnade inte förrän fyra i morse (tror jag klockan var). Somnade först just före tolv men sen vaknade jag halv ett och försökte få tag i pappa som hade messat mig men han svarade inte då men ringde upp mig en stund senare. Sen låg jag bara och vred och vände mig i en-två timmar. Jag blev less såjag började leta batteri till min gamlagamla "flyttbara-"lilla"-cd-spelare". Jag kommer inte på var dom heter just nu. Men sån där som man hade när man var liten och kunde lägga in en cd-skiva i så spelades de musik i hörlurarna. Jag hade alltid med den när vi åkte till sundsvall, stockholm, skåne eller någon annanstans som det tog flera timmar till. Helt perfekt. Nu finns det ju MP3 och ipod och allt vad de heter inte lika roligt tycker jag, allt är så himla modernt. Aja, nu vet jag inte riktigt vad jag svammlar om så ska nog avrunda. Ha en bra kväll! :)

- en halvvaken vovve efter hemkonsten från veterinären. ;)


Kommentarer
Postat av: mullz

glad alla hjärtans dag neah :)

2010-02-14 @ 21:59:52
Postat av: Jossa

Notus är en söt knäpp vovve :D

2010-02-16 @ 18:49:14
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0