-

Jossa är här så blir inte så mycket som jag skriver. Har som inte riktigt tid. Men nu sitter hon och snackar med min syster så då tänkte jag skriva lite. Det har inte hänt så mycket, nyårs har varit, jossa har kommit, film har sätts, promenader har gåtts, myskvällar har det också varit och sen inte så mycket mer vad jag kan minnas. Jo just ja en sak till. Jag har sprungit! Jag skryter nu med detta eftersom det aldrig händer att jag är ute och springer. Visst, nu sprang jag inte så långt men ändå. Jag hade faktist varit ute och gått ett bra tag också. Senare i veckan blir det bowling vad som är planerat sedan har jag inte en aning. Sista veckan innan skolan börjar om nu, känner mig inte peppad alls på skolan. Men jag går bara två veckor tror jag sedan kommer jag hem igen och är bor här i fem veckor sedan går jag skola någon vecka till sen är det lov igen. Så jag ska nog orka med denna termin också. Nu ska jag kolla klart på internet och sedan sova. Hoppas ni har haft ett bra lov!


- Jag saknar dig bara mer och mer.. och det tar ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0