-

Det känns som om mitt huvud ska sprängas. Det är absolut inte okej ikväll. Jag som ska sova tidigt och med denna huvudvärk blir det nog ingen sömn än på ett bra tag. Jäkla skit! Ibland hatar jag verkligen att bo i Umeå. Speciellt när man har sån här huvudvärk och bara till bli ompysslad av någon så är man helt själv. Det suger apa! Var glada när ni bor hemma och ta vara på den tiden. Visst jag har valt själv att flytta 12 mil ifrån min familj för att plugga. Men när jag valde det kände jag själv att jag inte hade något val ändå. Jag kunde inte bo kvar nära Han. Men jag trivs här i Umeå. Jag har dunderbra kompisar och skolan går bättre än någonsin. JAG HAR JU FÖR TUSAN MVG I ETT ÄMNE! Jag har aldrig någonsin haft de, i grundskolan har jag ALDRIG riktigt fått ett mvg. Och jag mår bättre än vad jag någonsin har gjort även om jag mår dåligt väldigt ofta så är det ingenting mot för förut. Äsch nu babblar jag bara på. Men jag är glad att jag flyttade. Även om det har sina nakdelar så som att man har sin familj så långt borta när man behöver dom. Man saknar sina vänner i Bureå riktigt jävla mycket ibland. Mitt liv skulle se helt annars ut om jag inte hade flyttat helt klart. Men som sagt, ibland är det jävligt svårt och jobbigt att bo själv. Nu ska jag nog lägga mig framför teven och försöka sova bort huvudvärken. Annars blir det raka vägen till stan imorgon för att inhandla IPREN. Aja. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0