-

Jag har så otroligt tråkigt. Vet inte vad jag ska hitta på. Borde stoppa in kläderna i garderoben men det går på fem minuter. Sen då? Vad ska jag göra? Jag borde städa lägenheten, men vad ska jag då göra i helgen? Hm, vilket problem jag har. Men det är ändå väldigt jobbigt att aldrig ha något att göra här i Umeå. Jag sitter bara i lägenheten och tråkar. Ser tv eller sitter vid datorn. Ibland städar jag och ibland tvättar jag. Men nu när jag ska vara här i två veckor så måste jag spara saker till i helgen då jag är hemma heeela dagarna så jag måste ha något att göra till helgen annars blir jag galen av att bara sitta instängd. Visst, jag kan gå ut och gå. Men vart fasen ska jag gå? Jag vågar inte gå någonstans när det är mörkt. Det är helt annars i Bureå där jag känner till varenda vrå och vet nästan vem varenda människa där. Men i Umeå känner jag ingen i mitt område och jag "kan" inte människorna här som i Bureå. Svårt att fösklara men. Det är annars helt enkelt. Jag håller på att bli galen just nu känns det som för jag har så förbannat tråkigt. Det finns ingenting att göra! Aja. Får väl försöka hitta på något istället för att sitta här och klaga. Adjöken!



- jag saknar min hund! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0