-

Jag är hemma i Bureå nu. BLev så att jag åkte hem. Ikväll blir det en ensamkväll tillsammans med mamma så vi ska äta en god middag och sedan går vi nog på byn och köper lite godis. Hon snackade om att vi skulle städa också och då sa jag att vi ska ta en promenad då också så de jämnar ut sig tycker jag. Ska höra med henne om vi inte kan smörja in oss i ansiktskrämer också och vara nördiga. En riktigt tjejkväll. :)
Nu ska jag nog bara slappa framför datorn och teven tills mamma kommer hem. Jag är jättetrött så skulle inte förvåna mig om jag lyckades somna. Har ju gjort de flera dagar nu i veckan så. x)

Jag hatar hemska besked och när det drammar en släkting är det ännu värre.
Om jag kunde trolla så skulle jag trolla dig frisk.
Men nu kan jag inte de så det enda jag kan säga är: Kämpa
Du har småbarn som behöver dig och du är alldeles för ung för att
mista livet. Så kämpa på. Du klarar detta!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vem är sjuk??

2010-01-18 @ 15:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0