-

Nu sitter jag här igen, väntar på mamma. Hon håller på med tvätten så jag satt mig och spelade. Vi har ett jätteroligt spel på datorn. Det är jätte många olika pasianser (?) i ett spel. Svårt att förklara men det är roligt iaf. Har fastnat för en viss pasians och nördar den men pasiansen är svår och jag har inte lyckas klara den så många gånger vilket suger. Men det är de som gör pasiansen rolig också tror jag. :)
Jag och mamma ska iaf spela Ticket to ride när hon är klar sen ska vi upp på tillbacka och busa med notus i djupsnön. Synd bara att de hunnit bli mörkt så man inte ser leksakerna. Man får ha väldigt mycket koll på när han släpper den så man vet ungefär vart den hamnade. :)

- Jag vet inte om jag förstått ännu vad det är som har hänt. Det är svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0