-

eftersom jag mår sämst just nu kommer bloggen kanske bli väldigt deprimerande, inte så roliga inlägg och sånt. men det är erat val om ni vill läsa er eller ej. jag har varnat er nu, stanna kvar och läs mest negativa saker eller gå och slipp de! i vissa inlägg kanske jag skriver de "djupaste" tankarna och dom är fan inte vackra eller trevliga att läsa, så nu vet ni!








jag mår så himla dåligt just nu. jag vet inte vad jag ska ta mig till. jag vill bara bryta ihop men det får jag inte, inte när jag här hemma i bureå. I umeå går det bra för då finns det ingen som ser mig, då finns det ingen som märker hur det egentligen är - För ingen känner mig så väl.
jag har aldrig känt mig så ful, så misslyckad, eller så äcklig som jag gör just nu. jag har aldrig känt såhär på två år. inte en enda gång. det var såhär jag mådde i fyra år, varje dag, varje sekund. det var under dom fyra åren jag sov 3 timmar per natt, gjorde "de förbjudna", blev utsatt för övergrepp, och det var en massa mer också. och nu orkar jag inte ens en vecka med att må såhär. hur fan orkade jag med fyra år?! om du Gud finns, vad fan har jag gjort för att förtjäna att må dåligt? vad har jag gjort för att förtjäna att bli utsatt för övergrepp? jag måste ha varit riktigt jävla dum någon gång. Om du nu finns kan du då svara mig på dessa frågor för jag kan då inte minnas någon gång i mitt liv att jag har varit så elak.
jag försöker tänka povitivt, men nu går det inte. jag känner att det inte finns ett enda positivit ting i mitt liv. fast jag vet ändå att det är så många saker som är positiva i livet. till exempel mina vänner, min familj, min hund. men det negativa väger så mycket mer än de positiva just nu. Kan jag inte för en stund få vara svag? Jag orkar inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0