-

Dagen har varit bra. Jag mår lite bättre idag än den senaste veckan.
Har mest bara umgåtts med Linnea idag. Vi kökade lunch (min fruskost) tillsammans och såg film. Pratade lite också. Det är skönt att prata, även om det bara är få saker så lättar det väldigt mycket eftersom det för mig är stora saker som ligger och ganager. Så tack linnea. <3 Jag hoppas du vet att jag finns för dig! <3 Nu ikväll ska jag, mamma, mattis och linnea på bio här i bureå. Vi ska se snabba cash. jag tror den kommer vara bra men vi får väl se :)
Nu ska jag göra mig klar för att sedan åka mot folkets hus! Adjöken.


- Mattis, Linnea och jag :)


Kommentarer
Postat av: Linnet

Mycket trevligt dag! förutom att du ägde mej i "ticket to ride" ;)

Tack! Det känns skönt att ha nån, och vi tänker så lika ibland :)

2010-01-20 @ 09:58:55
URL: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0