-

Har nästan just klivit upp och ätit frukost. Jag har verkligen börjat vända på dygnet. Jag och Jossa har legat vaknat först till halv sex igår och sedan inatt somnade vi vid fem tiden. Det är verkligen inte bra eftersom skolan börjar på måndag. Menmen.
Ikväll blir det i alla fall bowling med Jossa, Linnea och Jimmy vad jag vet. Det kommer nog bli jätte roligt. Jag är så himla less på att sitta i detta hus nu. Det kryper i benen på mig och jag vill bara ut men det vill inte jossa. Det är jobbigt när man är van att vara ute och gå varje dag och sen helt plötsligt sluta med det. Bara gå korta promenader. Men förhoppningsvis så ska jag och simma på lördag då får jag ut lite energi kanske, annars får jag packa på mig kläder och gå. Det är nästan -30 här idag. Inte roligt men jag säger såhär: Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! :D

 


- För mycket tankar, för många känslor - Kaos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0