-

Nu har jag suttit och redigerat bloggdesignen någon timme och nu orkar jag inte mer. Jag blir inte nöjd så då blir jag less så jag lämnar detta till imorgon.
Jag är jätte trött också så ska nog slå på teven eller något och hoppas på att somna. Somnade vid två tiden idag på förmiddagen och sov till fyra då jag fick sms. Jag kom på efteråt att det egentligen inte var så smart av mig att somna men vad kan jag göra nu?! ;)
En vecka kvar nu sen bor jag hemma i fem veckor. Gudars vad jag längtar, ska bli skönt att slippa göra mat varje dag, städa, diska och sådana saker. Bara hjälpa till och inte ha hela ansvaret. Men det bästa av allt, man blir ompysslad och har någon att prata med och att jag är hemma hos världens bästa vovve. Vi ska ta minst en timmes promenad per kväll och beroende på vilken tid på morgonen jag börjar på praktiken ska vi ta en lite sväng på morgonen, men det kommer nog inte bli. :p Men jag längtar iaf :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

Du gör det bra som bor ensam! Jag har varit ensam en vecka nu och jag är redan less på att laga mat å diska å sånt.. :P

Det är jobbigare än vad man tror. ;)

2010-01-19 @ 15:50:16
Postat av: Jossa

Jag tycker din header är jättefin, faktiskt. Enkel och snygg :) och jag får sommarkänslor av bilden på dig o notus som tusan (A)



<3

2010-01-19 @ 15:52:50
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0