-

Till Jossa: Hoppas det var okej att ta bilden.
Till Alla: Som ni kanske fattar så är det Jossa som tog bilden i sommras när hon var här och besökte mig :)

Dagen har gått prima. På idrotten idag hade vi curling, det är MYCKET svårare än vad man tror. Man måste ha en jäkla balans så det gick inte så bra för mig eftersom jag har sämst balans. Men det var roligt och jag hoppas vi kommer ha curling någon fler gång på idrotten :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Skulle ringt till min praktikplats men när jag kommit mig hem och ätit middag så var det för sent. Får ta och ringa imorgon. Annars borde jag städa men der är ju så tråååkigt. Men får väl ta tag i det nu. Jag har fortfarande julsakerna framme och julen är ju borta för länge sen. Aja. Vi får väl se hur det blir med städningen. Hoppas ni ska göra något roligare än mig iaf. :)


Kommentarer
Postat av: Jossa

Helt okej att du har min bild :D

Curling har jag testa en gång i tiden, när jag var typ, ehm 10 eller ngt, jag minns inte om de va svårt eller lätt xD



Läste i ett av dina inlägg för några dagar sen att du inte mådde så bra.. Hoppas du mår bättre vännen <3

2010-01-19 @ 18:26:48
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0