-

Detta kanske blir mitt sista inlägg innan skolan börjar. Vi får väl se. Ska snart gå ner och i källaren för att umgås med mor&far och se på någon värdelös film som går på teven. Det finns verkligen ingenting och se nu för tiden på teven. Dessutom är det reklam stup i kvarten.
Imorgon blir det att packa allt som ska med till Umeå igen och sedan åka iväg. Jag ska tjata mig till att få köra en bit eftersom jag och mamma knappt har övningsklrt på hela lovet, 1-2 gånger kanske vi har kört. När vi kommer till umeå ska vi bara slänga in grejorna i lägenheten och fixa där lite och sedan ska vi till klockarbäcken för att gå på lite teknikaffärer och sånt. Pappa ska kolla på en 50tummare. Helt onödigt enligt mig och mamma. Vi behöver inte en så stor men han envisas. Menmen, det är hans pengar så man kan ju inte hindra han direkt.
Efter att vi varit där borta ska vi nog åka in till stan för att käka något gott. Vi har inte bestämt vart ännu men någonstans blir det. Om inte en resturang så finns det ju frasses och max. Även mcdonalds fast det är inget alternativ för denna familj.
När mamma&pappa åkt ska jag förhoppningsvis följa med några och åka madrass (skrana som dom säger i umeå). Det kommer nog bli hur kul som helst. Jag älskar att åka madrass och bob. Förra året var jag och kompisarna i bräntbergsbacken och åkte, fysjutton var roligt. :D
Jag röstar på att vi kompisar här i Bureå ska åka till grusgropen någon helg och åka madrass där eller någon annanstans där det är en bra backe! Är ni på? ;)

Nu ska jag traska ner. Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja du missade väl grusgropen förra året!!? :D råskoj. Eller burberget ;)

Kramar!

2010-01-10 @ 11:17:26
URL: http://hurtbullar.blogg.se/
Postat av: linda

Absolut! Dom har ganska nyligen öppnat ute på Sunnanå:)

Du kan ju kika in på deras hemsida ang tider, priser osv..

http://hem.passagen.se/hundtjanster-friskvard/

2010-01-10 @ 18:47:10
URL: http://lindaaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0