-

Gårdagskvällen var super. Madrass tillsammans med angelica, linnéa, tina, fredrik och några av angelicas vänner. Jag är så sjukt peppad på att åka igen någon gång snart. Och på tal om peppad så är jag peppad på allt just nu, hela livet. Jag är så glad och det känns riktigt skönt, har inte känt såhär sedan jag var i stockholm tillsammans med felle. Glad, peppad, lycka.
Idag var första skoldagen, den var ändå rätt slapp. Först på morgonen var det engelska och sedan svenska. Efter svenskan hade vi lunch och sen slutade vi, eller inte alla men några. Vi fick sluta därför att vår schemaläggare inte visste vad vi hade för lektion, det var induviduella val men hon hade inte fixat vilken lektion vi skulle ha på måndag och vilken lektion vi ska ha på tisdag. Och imorgon är det sovmorgon. Snacka om skönt. Det behöver jag verkligen, somnade inte förrän halv två eller om den inte var två inatt.
Men nu ska jag peppa vidare på livet, kanske jag tar ännu en till promenad, har gått till och från skolan idag men känner att jag skulle kunna gå en bra bit till. Har så sjukt mycket energi. Kanske åker till något gym, troligtvis inte men. :D
Hoppas ni också är taggad på allt och är glada :D


- människorna som var med sist vi var i bräntis.
Från vänster: Tina, Angelica, mulls, jesper, linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0