-

Har inte mycket att säga idag, har inte hänt något som är värt att nämna förutom att jag fått tag i New moon så nu har jag den på datorn också och har legat och sätt den tididare idag men somnade mitt i filmen för att jag var så trött. Vet inte vad det är med mig nu för tiden, eller vadå nu för tiden, såhär har det varit jätte länge. Jag kan inte sova på kvällarna/nätterna här i umeå men på dagen kan jag sova. Det är lite mystiskt tycker jag. Nu har jag inget mer ointressant att säga. Hoppas ni har det bra ute i världen så hörs vi!



- jag och jossa gick på gravgården förra veckan och tände två ljus hos gammelmormor och gammelmorfar. Bara toppen av gravstenen syntes så jag fick lov att gräva fram den innan. Men det var mysigt och jag tror nog dom blev glada över att få lite ljus mitt i vintern. :)
Ibland saknar jag dig morfar så himla mycket, och jag önskar att vi fick ha kvar dig. Och även dig mormor, önskar jag hann få ha dig i mitt liv mer än två år och lära känna dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0