- <3

Godmorgon, eller kanske godförmiddag? Aja, något av de, ni får välja själva. Har själv varit vaken en timme ungefär. Blev väckt av notus imorse/inatt för ha hade tagit heeeela mitt täcke. Igårkväll när jag nyss hade somnat blev jag väckt av pappa som kom hem från krogen och undrade om jag låg i hans och mammas säng och självklart gjorde jag de så han fick ta min säng. Jag älskar att sova i mammas och pappas säng. (a) Efter att notus väckt mig första gången så gick de någon timme så väckte han mig igen och ville bli kliad. Han var så söt och la upp huvudet på mig och gnällde. Men då gick mamma ut och gick med honom så jag fick sova vidare men då en stund senare kom pappa in och väckte mig. Kanske inte den bästa natten/morgonen men jag är på strålande humör ändå. Ska nog snart klä på mig och ta en promenad med gullhunden. Ska försöka gå 1-2 timmar. Vet inte riktigt hur jag ska gå då men de får vi väl se. Jag hittar nog några intressanta vägar. :)
Vad har ni för er idag då? :)


- han var inte stor här :)

- inte ens en timme efter att vi fått hem honom är det här kortet taget. :)
Han var sååå liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0