- En John Mayer dag

Det kan inte vara mer än +17 grader här hemma i lägenheten. Det är svinkallt och jag sitter med täcket runt om mig och mitt extra element på max men ändå är det svinkallt. Jag förstår inte varför det är så kallt. Visst, de kan komma från fönstret men såhär mycket? Som tur är så kommer jag nog inte vara i lägenheten allt för mycket nu i vår eftersom det är praktik och en massa lov och lovdagar. Men efter påsk börjar det bli varmare då jag kommer vara här som mest så då kanske jag kan överleva iaf. Jag tycker det är dåligt utav han jag hyr av att inte ha isolerat fönstret eller satt in ett till element i lägenheten. Jag har bara i vanliga fall bara ett i det "stora" rummet. Men nu ska jag sluta klaga. :)
Jag har ringt min praktikplats nu, jag börjar kring åtta tiden på måndag iaf. Resten av tiden vet jag inte riktigt, hördes som om jag bestämmer själv eller något. Han verar iaf inte ha så stor koll och verka rinte engagera sig så mycket i praktikanten. Men vi får väl se hur det kommer att gå. :)

En till John Mayer låt - Free fallin'. Jag vet inte om det är en cover på den och orginalet är av Tom petty (eller vad han heter). Vet någon av er vem som har gjort orginalet på denna låt?

http://www.youtube.com/watch?v=7wJ-VPqFzy0&feature=related

Jag kunde inte lägga in ett youtubeklipp på bloggen av någon konstig anledning.

Nu ska jag börja städa och packa, hörs. :)


- Snygging ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0