- grattis my!

Första dagen på AUPn då. Det gick bra men min handledare var inte så engagerad i mig och jag hade inte så mycket att göra. Men förhoppningsvis blir det bättre ju mer jag lär mig. Ullrik som en av människorna där hette som var trevligast sa att jag säkert kunde få göra något eget projekt sen så det ska bli roligt. :)
Ikväll blir det bara en långpromenad med Notus. Tänkte gå bort till hästkrogen och rund där och förbi byn och sen hem. Det är skönt väder ute idag också så. Nu ska jag slappa en stund och sedan he mig ut. Jag har så sjukt ont i ryggen så den måste få repareras lite innan den ska få dö igen. x)

Grattis  My som fyller år idag. Hon blir hela 11 år. (Tror jagx)). :)


- Grattis min söta lilla kusin :)


Kommentarer
Postat av: mullz

kinglers att höra att det gick bra för dig neah :) hade tänkt skicka ett "lycka till sms" igår men hade som inga pengar på mobilen så den idéen sket sig:]

2010-01-25 @ 18:33:56
URL: http://mmalinns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0