- Half of my heart

Jag har fortfarande ont i halsen och mitt huvud värker och snoret rinner. Inte kul med andra ord. Jag som hade tänkt gå stömsholm i helgen också men får nog skippa de om jag inte vill bli sjuk och missa början av praktiken. Och nej, det vill jag inte. Så jag får nog försöka hålla mig inne så mycket som möjligt. Kanske jag får ta och traska mig iväg till hundcafét istället och vara där ett tag så notus får umgås med andra hundar. Han älskar verkligen att vara där. Varje gång jag går till byn och inte ska till cafét så drar han när han förstår att vi ska till byn och tror att vi ska till cafét fast vi ska till konsum eller statoil. Han är så söt min lilla älskling.
Natten har inte varit rolig heller om vi ska snacka om min förkylning och oroliga saker. (Även fast de med notus är lite små skoj). Jag vaknade någon gång inatt eller i morse av att min hals var igentäppt med släm (väldigt mysigt). Jag kraxade, svalde och gjorde allt i min makt för att de skulle försvinna och ett bra tag senare var min hals Okej. Inte helt perfekt men ändå så jag kunde somna om igen. Men jag har inte sovit så bra, ni kanske också har haft såna nätter då ni halvsovit. Ni har alltså sovit men ändå varit medveten om saker. Så har min natt varit. Så min skoldag blev lite eller mycket skrattig och sen efter lunch och i slutet av gk lektionen fick jag damp för ingenting. Stackars alla människor som måste umgås med mig när jag är på cp humör. xD
Och imorgon är det sista dagen på fem veckor vi i "gänget" träffas. Känns lite tråkigt men vi ses ju ändå om fem veckor. Fem veckor kan gå fort om man har roligt som jag hoppas att jag kommer ha.
Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Jag ska nog ta på mig pyjamasen och lägga mig under täcket och slå på en film kanske. Hoppas ni har det bra. :)


- Jag älskar dig mamma. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0