- Julia, Snabba cash och Notus

Åh vad less jag blir. Jag hade nästan skrivit klart ett inlägg och skulle byta "flik" och då lyckas jag klocka på fel "knapp" så hela inlägget försvinner och jag hittar inte åt de igen. Suck! Jag ska försöka sammanfatta de jag skrev innan texten försvann.

Först vill jag säga ett stort Grattis till Julia som blir 18 år idag. :)

Sen:
Ikväll blir det bio med mamma, vi ska se snabba cash. Äntligen säger jag bara. Förra söndagen hade ju leveransen försenats så det blev inget. Men vi får väl hoppas att den har kommit nu. Detta är det enda vettiga jag har och kommer att göra idag. Jag har inte gjort ett piss och varit så uttråkad att jag nästan fått panik. Jag har inte ens varit ute och gått idag, mamma tog morgonpromenaden med notus i morse så det har inte blivit något. Jag har bara varit ute på gården med honom en lite stund. Men jag känner mig inte sugen på att vara ute och gå. Jag känner mig sådär extremt lat idag. Men jag ska nog ta en promenad snart med notus och träna han. Jag har gått löst med han nästan alla promenader nu och han börjar bli riktigt duktig. Han kommer direkt när jag visslar och går vid sidan av mig när han går lös. Han går max en meter framför mig men han brukar inte ens vara så långt fram. Notus har dessutom börjat ta kontakt med mig jätte mycket. Han kollar självmant upp i ögonen på mig och han får en såndär studdsig gång. Han är så söt min lilla älskling. :)



- Du är saknad!


Kommentarer
Postat av: Jossa

Din vovve är så himla söt :D

2010-01-24 @ 19:28:44
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0