- Något säger mig att du blir borta en lång lång tid


Jag känner mig inte fräsch just nu. Tog en alvedon för ett tag sen då febern kom tillbaka och jag började må illa igen efter att jag ätit pizza. Min första riktiga måltid sedan i torsdags. Huvva, det är inte roligt med vinterkräksjukan eller magsjuka alls. Nu vill jag bara bli frisk så jag får gå ut och gå och umgås med vänner. Jag får typ abstinens av att inte få gå ut och gå. Jag är så himla van att när jag är hemma går jag minst 5 kilometer per dag och nu går jag inte ens 500 meter per dag. Menmen.

Kan någon ge mig förslag till vad man kan lära hunden för trix?



- Du har varit borta alldeles för länge nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0